2011/03/29

Welcome/Vitajte


Hey, as you can see today, 29/3/2011, I´ve decided to make my own webpage. It´s funny because i wasn´t sure if it is worth it, but eventually I made myself to do it.
So now i would like to tell you about things, which you can expect on my webpage called Sweet Life. This website will be in two languages: Slovak(my native language) and English, next I will reveal experience from my every day life, lovelife aaand oh don´t be bored! I´ll also inform you about gossip from Hollywood, midnight life of celebrities and mostly about fashion from every corner of the world.
I know you will love me, and you won´t want to leave. xoxo Simone

Ahoj, ako ste si mohli všimnúť, tak dnes, 29/3/2011, som sa rozhodla urobiť moju vlastnú webovú stránku, resp. blog. Je to smiešne, pretože som si nebola zo začiatku istá, či to bude stáť za to, ale nakoniec som sa donútila to urobiť.
Takže teraz, by som vás chcela oboznámiť s vecami, ktoré môžete očakávať na mojom blogu Sweet Life. Táto stránka bude v dvoch jazykoch: Slovenčine (môj rodný jazyk) a Angličtine, ďalej vám odhalím zážitky z môjho každodenného života a...ale no tak, hádam sa nenudíte! Taktiež vás budem informovať o klebetách v Hollywoode, o nočnom živote celebrít, ale predovšetkým o móde z každého kúta sveta.
Viem, že ma budeš milovať, a nebudeš chcieť odísť. xoxo Simone

No comments:

Post a Comment