2011/03/30

Back to the 70´s/ Späť k sedemdesiatym rokom

Maybe you are asking yourself what else isn´t back from the 70´s. I remember when i was 8 years old and i was wearing such a huge flare jeans and i was listening to the radio that the era of skinny jeans will come back. I was like: "Oh, are you kidding me?" And now every single girl (hah also boy) has at least one pair of skinny jeans. How crazy it is. But why am I talking about this madness? Well, because if you were a big fan of flare jeans as me about 7 years ago, you can wear them again without fear. I know that flare jeans won´t be again so popular but you can buy them in many stores now. You can combine jeans with just simple shirt or let them look nice with important belt accessory. You can also shy with dark blazer. And sometimes it doesn´t matter what shoes you´re wearing because people can´t see them under flare jeans.

Možno sa pýtate, čo sa ešte nevrátilo späť zo sedemdesiatych rokoch. Pamätám si, keď som mala osem rokov a mala som na sebe tie veľké nohavice so širokým strihom a v rádiu som začula, že éra úzkych nohavíc sa vráti naspäť. Povedala som si: "Oh, robíte si zo mňa srandu?" A dnes má takmer každé dievča (hah aj chlapec) aspoň jedny úzke nohavice, z ktorých keď sa chceme vyzliecť, tak nám to trvá najmenej 2 minúty. Aké je to len uletené. Ale prečo hovorím o tomto šialenstve? Nuž, ak ste boli takým veľkým fanúšikom nohavíc so širokým strihom ako ja asi tak pred 7 rokmi, tak si ich kľudne môžete vytiahnuť zase zo skrine. Viem, že tento strih nohavíc nebude opäť tak populárny, ale môžete si ich kúpiť v mnohých obchodoch. Môžete ich kombinovať s obyčajným tričkom alebo ich ozdobiť dôležitým doplnkom, opaskom. Taktiež môžete zažiariť s tmavým blejzrom a niekedy je úplne jedno aké topánky nosíte, pretože pod nohavicami ich ani nie je vidieť.

1 comment: